Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Matlamat Kehidupan - Semakin Hampir Jawapannya?

>> Saturday, November 17, 2007

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Kali ini Mukjizat Saintifik ingin mengajak para pembaca yang budiaman kembali kepada Matlamat Kehidupan. Para pembaca sekalian telah melalui beberapa pembongkaran yang telah dibuat dan diharap ianya dapat membantu kita dalam memilih utusan Pencipta yang manakah yang betul-betul asli dari Pencipta.

Kami dari Tim Mukjizat tidak berniat membongkar kesalahan dan pembohongan kitab-kitab samawi mutakhir yang telah direka-reka oleh penganut masing-masing, tetapi cukuplah menyatakan kebenaran mutlak yang terkandung dalam kitab utusan terakhir Pencipta alam ini. Kita semua telah didedahkan tentang kebenaran ayat kitab utusan terakhir Pencipta iaitu al-Quran berkenaan dengan puasa. Terdapat tiga pembongkaran yang berjaya dibuat berdasarkan kajian dan teknologi terkini.

Berdasarkan kepada tiga pembongkaran ini, adakah kita semua boleh menilai kitab manakah yang betul-betul mutlak dan terbukti kebenarannya? Adakah anda boleh membezakan di antara ketulinan dan kepalsuan kitab-kitab utusan Tuhan? Sekiranya kita betul-betul yakin dengan kitab al-Quran, maka matlamat kehidupan seorang manusia hampir menemui jawapan. Teruskan bersama kami untuk jawapan yang sudah lama terjawab...

0 comments:

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP