Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Salam Penghargaan

>> Sunday, August 12, 2007

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Kami dari tim Mukjizat Saintifik amat mengalu-alukan kedatangan saudara saudari sekelian samada blogger atau pun tidak ke blog Mukjizat Saintifik. Semoga kunjungan kalian akan membibitkan tunas ukhuwah Islamiah dan akhirnya berpasak akar ke dasar bumi.


Timbul persoalan yang sengaja diutarakan bagi membangkitkan kesedaran iman kaum Muslimin. Ia adalah kemusykilan mengenai apakah metod atau pun bahan yang akan digunakan oleh Rasulullah sekiranya Baginda ada pada masa kini memandangkan zaman sekarang adalah zaman sains dan teknologi. Oleh itu apakah bukti bahawa mesej dan ajaran Rasulullah benar di sisi Allah. Apakah bentuk mukjizat yang boleh dijadikan sebagai tanda serta bukti bahawa Nabi Muhammad adalah utusan Allah?

Insya-Allah, kami dari tim Mukjizat Saintifik sedaya upaya dengan kemampuan yang ada, ingin berkongsi maklumat serta pendapat dengan para pembaca yang budiman sekelian. Kami berharap sekiranya ada persoalan yang membatu di fikiran , dapat diluahkan dan dibincangkan di sini dalam suasana yang sihat dan membina.

Selain itu, kami bersedia untuk bekerjasama dengan mana-mana pembaca sekiranya ingin mendapatkan maklumat serta khidmat nasihat bagi tujuan kajian mukjizat saintifik. Dengan itu, mukjizat saintifik akan lebih dikenali sekaligus akan mengembalikan keyakinan umat Islam khasnya dan umat manusia amnya terhadap al-Quran dan Sunnah Rasul.

Sekali lagi kami dari tim Mukjizat Saintifik merakamkan jutaan terima kasih di atas kunjungan para pembaca yang budiman sekalian. Semoga amalan yang kecil ini dikira oleh Allah Subhanahu wa Taala sebagai amalan soleh.

Bersama-sama membongkar mukjizat nabi...

0 comments:

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP